14 de maio de 2007

FELICIDADES LICENCIADOS EN COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL -- > CONTA ATRÁS XORNALISMO

Dende logo, creo que os dunha resi de sobra coñecida, en vez de adicarnos ó mundo da comunicación, deberíamos montar un taller (chiste que non fai nin chisco de gracia). Non, de verdade, que mala sorte temos ultimamente. Son cousas que nubran os días... Estou pasando unha mala racha, pero supoño que estas malas rachas pasan co tempo...

Pero , de todos xeitos este fin de semana, foi glorioso... Desfrutei do mellor acto de licenciatura que se podía ter... Grandísimo o discurso de Pereira, que sen dúbida, era coma as súas clases... Precioso o dos meus compañeiros e orixinal o de Luis.

Grazas a todos por esa noite tan longa, que acabamos no Galicia, como debe ser. Algúns desayunando e outros comendo pizza... ejem. Esa cea que estaba riquísima e eses bailes que nos marcamos nesa peazo pista... Grazas por todo iso e tamén por estes catro anos xuntos, que foron inolvidables. Felicidades licenciados!!!!

E tamén gracias os que lles toca para o fin de semana que vén por vir ó meu acto, sen vós non sería o mesmo... Xa me dixeron que algún de vós lle caera algunha lagrimiña no meu acto... Nervioss.... nerviosss..... Estou desexando vervos, que vades ir wapísimos segurooooo! E vervos as seis da maña, todos cheos, contándome anécdotas da cea....

Iso sí , antes temos unha cita pendente, o concerto de La Quinta Estación e a Ascensión en sí!!!
PD: Temos pisitoooooooooooooo!!! Hidromasaje...

1 comentário:

oko disse...

noraboa comunicadoraudiovisualdóloga!!!