9 de junho de 2007

PISITOOOOOO

Bueno, pódese dicir que hoxe tivemos a primeira festa de inaguración do novo piso no que imos vivir alns preas . Iso sí, foi unha inaguración, cunha compañía fantástica, pero que conste que faltaba moita xente... ¿Como será a nova vida no piso? Supoño que fantástica, porque cos compañeiros de piso tan maravillosos que teño... Os que faltades, logo tedes que vir facer unha visitiña, eh??

Cambiando un pouco de tema, creo que odio escribir guións e que me equivoquei de carreira, porque me estou amargando cunha adaptación que teño que facer... e cun exame que espera.... Esta vida loca loca loca..... lalalalalalalalalala....

Por hoxe nada máis que dicir. Ah! si! Noraboa L.


2 comentários:

oko disse...

gracias!!!!!!!
teño que ri ao pisoooo
e ver o sofá no que durmirei algún día de agosto cando vos vaia visitar!!!!!!!!! :D

Comandante Clelia disse...

pekerrecha, q bonito tes o blog, q había moooooito q eu non pisaba estes lares.

Teño a alma intóxicada de respiacións aritmicas, sabes? E xa son de masiadas como para non berrar un pouco.

Eu tamén kero piso novo!